2 Haziran 2011 Perşembe

Gözlerimi kaparım yogamı yaparım



Bana seni gerek seni yoga!

Sonunda yogaya da başlıyorum. Pilatesin ruhen ve bedenen bıraktığı etkinin %20'sini bıraksa üzerimde, ona bile razıyım ki öyle olacağını umuyorum. Hedefimiz her ikisini birleştirmek. Yaz demek yüzmek demek. O da olursa artık "bi rahatlama" gelecek gani gani.

Tom Cruise alerjim yüzünden yıllardır inatla izlemediğim filmlerden birini şeytanın bacağını kırarak seyrettim. Bazen filmler o kadar iyi oluyor ki bu tip uyuzluklarım geçiveriyor. Söyleyeceğim film o kadar eski ki Tom Cruise bu süre zarfında Nicole Kidman'dan ayrıldı. Penelope Cruz'la takıldı. Üstüne Katie Holmes'le evlenip çocuk yaptı. Hatta o çocuk şirin bir kız çocuğu olmaktan çıkıp moda ikonu falan olup küçük bir canavara dönüştü. Bu arada baba Cruise mensubu olduğu Scientology tarikatına kendini adama biçimiyle canavarın babası oldu cidden vesaire vesaire... Diyeceğim o ki bu kadar zaman geçti ve sonunda Kubrick'in Eyes Wide Shut'ını izledim. Zararın neresinden dönülse kardır. Sırada Magnolia var. Michael Douglas vesilesiyle ise The Game için hala hazır değilim. Bakalım...

2 yorum:

  1. niluuu, çok sevindim yogalı haberlerine!
    kesin çok iyi gelecek, ben kefilim ;)

    YanıtlaSil
  2. şimdiden "bi rahatlama geldi" valla:)

    YanıtlaSil